Så där ja!!



Nu är påskgodiset inhandlat så nu är påsken räddad! Strunt i äggen, laxen och allt det andra, så länge det finns godis överlever jag!! =)
Nej men helt ärligt så ser jag fram emot påsken nu. Mest av allt för att jag är ledig i hela 4 dagar! Skönt!
På lördag blir det middag hemma hos Jockes föräldrar, på måndag blir det middag hos mamma och på söndag skulle eventuellt pappa och Pia komma förbi och hälsa på. Vi ska försöka hinna åka ut till Johan och Karolina någon dag också. Karolina har ju en egen häst och Cornelia ska få rida. Ja Isabelle också om hon vill.
Ska försöka klämma in nåt träningspass också.

Har varit några riktigt varma och sköna dagar nu och det börjar märkas att man jobbar i ett växthus! Kvavt och klibbigt redan nu, inte roligt vad man har framför sig... när det är som varmast på sommaren brukar vi ha ca 30 grader inne. Det är inte kul! Och folk börjar få riktiga vårkänslor nu också, det är fullt drag på jobbet!

Igår tog jag och Jocke en långpromenad på kvällen. Jättemysigt men jag hade ju inte satt på mig några bra skor så nu har jag fått blåsor på hälarna. Typiskt!

Imorgon ska båda mina tjejer vara påskkärringar på dagis och skolan =) Cornelia ska ha påskdisco för det har klassen fått som belöning för gott uppförande! Och sen får hon ett välförtjänt påsklov.
Tänk om en annan också kunde få lov några gånger om året... =)

Glad påsk på er alla om jag inte skriver mer innan!!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0