Ny vecka!

Har jobbat hela helgen och har inte riktigt haft tid att uppdatera här. Skitfint väder i helgen men jag var ju instängd på Blomsterlandet så det var trist!
Var i Göteborg på mässa i torsdags och där var det snöfritt men inte hann vi njuta av det för vi hade massor att göra, verkligen massor!! Jag och Dennis gick omkring i flera timmar men vi hann ändå inte med att titta ordentligt på allt, så det var bara att fota och anteckna. Så fick vi sitta och diskutera på tåget hem och så tog det hela fredagen och halva dagen idag att beställa! Men nu är det färdigt och jag hoppas att det blev bra. Helt sjukt att sitta och beställa julpynt i mars =)

I lördags kväll var Cissi och hennes barn här på middag. Var en lugn och skön kväll.
Hade inte hunnit träna alls förra veckan men igår var vi iallafall på cirkelträningen och nyss var jag på aerobics. Cirkelträningen är verkligen perfekt eftersom vi kan gå hela familjen och barnen kan leka och röra sig tillsammans med sina kompisar samtidigt som vi tränar.
På lördag ska jag köra ett spinningpass. Då är det Spin of Hope och vi har anmält oss på jobbet som ett lag. Då cyklar varje lag i 12 timmar och betalar 1500 kr som går till barncancerfonden =)

Förra veckan var Jocke på utvecklingssamtal på dagis och vi fick bara höra lovord om vår lilla Isabelle =) Vi har nog haft väldig tur med båda våra barn vad det gäller just att sköta sig på dagis och skola. Har aldrig haft några problem där och vi får alltid höra hur snälla och omtänksamma dom är. Och att dom har massa vänner och att många verkligen vill leka med dom. Känns så himla skönt!!
Imorgon är jag och Bellan lediga som vanligt och det blir nog inte roligare än att vi måste åka in och storhandla och så måste jag tvätta. Hoppas på den utlovade solen och värmen så jag kan sitta ute på altan med en kopp kaffe och bara njuta en stund =)

Sov så gott!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0