Nyopererad!

Har verkligen haft ångest över den här veckan pga två saker: den första var tandläkarbesöket igår och den andra var kirurgbesöket idag. Mest ångest hade jag över tandläkaren eftersom jag varit säker på att jag skulle ha hål. Förra året hade jag början till hål så då trodde jag garanterat att det blivit värre. Men det gick jättebra, fick till och med beröm för att jag använder eltandborste för hon tyckte mina tänder såg så rena ut =) Så jippie, jag slipper tänka på det och framför allt jag slipper få mera utgifter!

Kirurgbesöket idag har jag inte varit så orolig för för jag tänkte att dom bara skulle sticka hål på knölen och trycka ut det sista varet. Men tji fick jag. Det blev bedövning, skära bort en talgkörtel och 4 stygn... så nu är det ganska ömt där. Jag gick tillbaka till jobbet efteråt och det gick bra till halv fem ungefär när bedövningen släppte, sen kunde jag knappt röra på huvudet för det stramade så. Blev lite mobbad av mina arbetskamrater som tyckte jag såg rolig ut =) Det bjuder jag på, haha!!
Det tråkiga var bara att hon inte kunde få bort allting för det hade vuxit fast i underhuden eller nåt sånt, så troligtvis kommer det komma tillbaka =( Känns ju sådär men nu vet man ju iaf och kan ringa på en gång när man märker att det börjar växa.

Tråkigt är också att jag inte kunde träna idag och troligtvis inte på söndag och måndag heller...

I morgon åker jag och kottarna till Camilla.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0