Försöker igen då...

Skrev ett helt blogginlägg igår kväll och precis när jag skulle avsluta så råkade jag radera allting =( Blev så jäkla irriterad och orkade inte skriva om det då. Den här datorn som jag mest använder ( Jockes bärbara arbetsdator) är väldigt känslig verkar det som för det är ofta när man sitter och skriver som markören helt plötsligt flyttar på sig eller råkar markera all text (vilket hände igår).

Jaja helgen var iaf mysig men ganska fullspäckad. Fredagkvällen var lugn. I lördags morse åkte jag iväg till Friskis för ett spinningpass. Lyckades pricka in ett bra baspass, det var alldeles lagom. Tyvärr lite tråkig musik men hon avslutade med en Scooterlåt och då fick jag sån energi så jag kunde ta i ordentligt på slutet =)
Efteråt var det lite lotterier och jag lyckades vinna på vårt cykelnummer. Vann en täckväst och en t-shirt. Med reklamtryck visserligen men på västen gick det att sprätta bort. T-shirten var liten i storleken så den fick Isabelle som sovtröja.

På eftermiddagen åkte vi till ridskolan medans Jocke körde spinning. Hade Freya med mig också, hon rider ibland med. Båda tjejerna var jätteduktiga. Det var ridning utan stigbyglar som gällde så dom fick öva balansen.

På kvällen kom kompisar till barnen hit. Vi har lovat länge att Isabelle skulle få ha pyjamasparty med sina bästisar och då fick även Cornelia ta hit en kompis för att sova över och då valde hon Julia.
Blev lite livat emellanåt och lite småtjafs ibland men annars skötte sig barnen jättebra hela kvällen och alla vågade sova över =)


Isabelle med sina bästisar Leia och Smilla




Myspys

Småtjejerna ville sova tillsammans så vi bäddade med madrasser på golvet så alla fick plats. Jättemysigt blev det =) Cornelia och Julia fick också sova tillsammans på den stora uppblåsbara madrassen.

Leia och Smilla åkte hem ganska tidigt på morgonen efter. Cornelia skulle egentligen ha sjungit i kyrkan men hon ville hellre leka med Julia så hon fick slippa den här gången.
Jag och Jocke städade på söndagen och på eftermiddagen gick jag på gympa på Friskis och åkte sen direkt till cirkelträningen med familjen. Så jag var rätt trött på kvällen sen.

Igår började våran pelargonutställning på jobbet. Så det var full fart och fullt med pelargoner överallt. Och två busslaster med tanter kom det =) Men det är roligt!!
På kvällen tränade jag aerobics som vanligt.

Blir en lugn dag hemma idag. Jag och Isabelle har varit in till Norrtälje en snabbis för att införskaffa henne lite nya trosor och strumpor. Stackarn har ju jämt fått ärva av syrran så dom börjar bli lite slitna... Så då fick hon nya och det blev ju självklart blommiga, prickiga och favoriterna blev med jordgubbsLisa på =)

Vill bara visa min amaryllis som jag tog hem från jobbet efter jul. Trodde aldrig den skulle blomma men nu minsann =) Nästan april och nu ville den slå ut =)


Passar ju inte riktigt in nu egentligen, ska väl egentligen ha påskliljor hemma nu men men...=)

Imorgon ska jag till tandläkaren. Vill inte vill inte vill inte!!! Förra året hade jag början till hål och nu när man några dagar innan börjar frenetiskt köra med tandtråd inser man hur mycket man slarvat... blöder typ överallt =( Vill verkligen inte ha hål, har inte råd med det...

Nej nu ska jag ta och hänga lite tvätt.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0