Dålig uppdatering!

Herregud vad tiden springer iväg!! Väldigt dålig på att uppdatera här nu...
Jobbade iaf hela helgen men hann ändå fira valborg i lördags. Vi va till Brogårdens brasa tillsammans med Robin och Sara och barnen. Väldigt kallt tyvärr men som tur var hade dom dukat upp inomhus så vi kunde sätta oss där och fika lite när vi hade tittat på brasan en stund.
Barnen fick köpa lite lotter och fiska fiskdamm och lite sånt. Robin och Sara följde med hem till oss en stund efteråt.






Idag är jag ledig eftersom skolan har planeringsdag. Cornelia var bjuden på kalas hos Albin i klassen som bor på en bondgård och dom skulle även ha koutsläpp. Så jag och Isabelle stannade också kvar och tittade.
100 lyckliga kor som sprang ut i hagen och skuttade och stångades =) Kul att se!!







Nu har Isabelle en kompis här och när Jocke kommer hem ska jag och Cornelia åka in till Norrtälje och shoppa lite! Cornelia ska få handla lite för hennes påskpengar och jag ska kolla på lite saker också bl.a en tröja, solglasögon och nagellack. Kanske kolla på nån tröja till helgen också. Då blir det fest hos Linn med rock-tema =) Ska bli kul!!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0