Äntligen helg!

Äntligen fredag och ledig helg!! Fullt ös på jobbet den här veckan. I går hade vi planteringskväll för en trädgårdsförening så då jobbade vi efter stängning och hjälpte kunderna. Det är ganska mysigt med lite julstämning och så men det ska kacklas och drickas kaffe i åratal så man blir rätt trött när klockan är 21 och man bara vill gå hem...Men men det är ju lite ob iallafall =)

Idag flöt det på bra, har haft en hel del att göra. Jag, Linn och Dennis unnade oss en lunch från pizzerian idag också. Är egentligen för snål för att äta lunch där, för mig funkar havregrynsgröt liksom men idag är det fredag och då kände jag för det =)
Handlade lite julpynt med mig hem, bl.a lite hyacinter som jag planterat. Åh vad det kommer dofta gott =)

Den här helgen blir lugn och skön! Imorgon blir det ridskolan med Cornelia och sen kommer Regina, Andreas, Sara och Robin och alla barnen hit på middag så då blir det fullt hus. Inte så lugnt då kanske men trevligt =)
På söndag ska jag nog baka dom där lussebullarna som inte blev av i tisdags. Och så blir det ju till att adventspynta också! Mysigt!!!

Ha en bra helg!
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0