Onsdag!

Igår hade jag en mysig ledig dag! Jocke hade varit dålig i måndags så han var hemma också men mådde bättre. Vi åkte till Malsta bilskrot och hittade lite delar till min bil för en hundring. Sen åkte vi till en pizzeria och åt lunch. Isabelle åt en pizza och vi åt sallad. Trots att vi åt nyttigt så åt vi så mycket så vi var proppmätta efteråt.
På eftermiddagen åkte vi till Robin och Sara och fikade. Trevligt var det men idag ringde dom och sa att Vilma hade spytt hela dagen idag så nu är vi lite rädda att det är magsjuka....bara hoppas att vi inte blivit smittade isf.

Idag har varit en bra dag på jobbet också! Jag fick hjälp av både Micke och Bertil att plocka upp alla tunga utekrukor så nu är allt upplockat och jag har sopat och städat så nu är det färdigt =) Känns så skönt! Nu kan jag koncentrera mig lite mer inomhus igen.
Nästa torsdag har vi kvällsyra på Blomsterlandet. Då har vi öppet till 22 och det blir lite som en start för trädgårdsmarknaden. Mycket buskar har ju redan kommit så det är mycket vårkänslor hos oss just nu =) Härligt!!!
Nu närmar sig London också!! Bara 5 veckor kvar nu tror jag...
Blir fullspäckade helger framöver nu. Det gillar jag!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0