Tröttmössa idag...

Är så himla trött idag! Igår kväll somnade jag i sängen med boken i handen så älsklingen fick väcka mig och säga att jag nog kunde släcka nu =P
Och idag på lunchen satt jag i soffan och läste tidningen och då nickade jag till flera gånger. När jag hade 10 minuter kvar på lunchen la jag mig ner och blundade och hann somna. Tungt att gå ner och jobba då. Jag brukar ju faktiskt lägga mig ner och sova på luncherna, det är så otroligt skönt men inte så kul när rasten är slut och man ska ner och jobba.
Jag älskar verkligen att sova =) Det måste vara det bästa som finns!

Idag var iaf Linns mamma som jobbar på sjukhuset upp till jobbet och tog sig en titt på mina stygn. Var ju tvungen att avboka min tid eftersom jag var hemma med Isabelle igår. Hon tyckte att det såg rött ut men att det var nog bra att ta bort stygnen. Dom är ju verkligen jättehårt sydda så för att komma åt och klippa upp dom måste man dra ut dom ordentligt. Hon ryckte lite i dom idag och det sved som f-n!! Linn ska plocka dom imorgon och jag lär väl dö... Det är 4 ynka små stygn men jag blir typ livrädd ändå, man är sjukt mesig!

Ikväll blir det lugnt hemma. Ska försöka att göra så lite som möjligt och gå och lägga mig tidigt!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0