Äntligen söndag!

Den enda gången man längtar efter söndag kväll är när man jobbar helg och nu är äntligen denna helg över =) Ledig dom två kommande helgerna!
Det har flytit på väldigt bra iaf på jobbet. Och idag kom Tessans lilla hundvalp Zeke och hälsade på också. Så jäkla söt! Jag är verkligen ingen hundmänniska och skulle aldrig vilja ha egen hund men valpar är ju så underbart söta så man vill bara äta upp dom =) Han e så sprallig och lekfull men man får passa sig för dom sylvassa tänderna, han är ju ganska nafsig.

Igår kollade vi på melodifestivalen. Jag tyckte låtarna var väldigt dåliga. Det var ju egentligen bara dom två som gick direkt till finalen som var bra så det var ju bra att svenska folket röstade rätt för en gångs skull.
Det var mysigt att titta hela familjen men barnen blev trötta. Dom höll på att somna, till och med Cornelia som väntat flera månader på melodifestivalen.

Ikväll tittade jag och Jocke på en film som heter Buried. Den handlar om en kille som blir tagen som gisslan i Irak och levande begravd i en träkista och hela filmen handlar om vad han gör i kistan för att bli räddad. Låter som att den skulle vara långtråkig med bara en scen hela tiden men den var faktiskt väldigt bra och spännande och slutet var helt sjukt! Verkligen sevärd film!

Vad händer i veckan då? Ja det blir träning tisdag och onsdag. På tisdag ska jag prova Bodycombat hos Linda på NTC och så blir det danspasset igen på onsdag.
På lördag drar Jocke iväg till Micke i Nynäs och blir borta tills på söndag. Så jag och barnen får hitta på något själva. Vi har ju ridskolan på lördag och på söndag em ska Isabelle börja på simskola. Ska bli intressant och se hur hon klarar det. Skulle inte förvåna mig om hon totalvägrar att gå in. Första gången får ju vi föräldrar vara med och titta på så då kanske det går men nästa vecka  får vi se...
Är det någon som är leksugen i helgen så hojta till =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0