Insnöad!

Har inte kommit till jobbet än fast jag började kl 9. Är typ 3 dm snö på hela vägen och plogbilen har fortfarande inte varit här. Ringde vid 10-tiden och då höll han fortfarande på med sin lilla väg och det blåste tydligen igen hela tiden så han fick börja om igen. Lär inte komma till jobbet alls idag...



Tur att vi bor nära skolan iaf så Cornelia kunde gå. Men det var ju som ett helt träningspass att pulsa den korta vägen dit. Cornelia sa att hon blev så trött så det kändes som att hon skulle svimma. Det blir nog ingen vanlig skoldag för henne iaf för många fröknar var insnöade och skolbussarna skulle inte gå alls. Så det blir nog inte så många barn där.
Eftersom alla grannar här också är insnöade så passade vi på att ta en fika med Ronny och Carina.
Hoppas bara att plogbilen kommer innan kvällen eftersom vi behöver handla mat tills ikväll då vi bjudit Erin och Niklas på middag. Annars får vi bjuda på havregrynsgröt och shakes ;)

Va ju lite typiskt att man inte kunde gå till jobbet idag eftersom vi skulle ha trädgårdskurs hela förmiddagen och det behöver jag ju verkligen!

Jaja nu ska jag ta och vika lite tvätt så jag får plats att hänga nytt. Det är sånt som man får passa på att göra en dag som denna...

Slapp i soffan...

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0