Isabelles rum klart!

Igår tapetserade vi Isabelles fondvägg och det blev så fint! Isabelle blev jättenöjd och glad. Så här är lite bilder på hur det ser ut i hennes rum nu:







Lite mörka bilder tyvärr...får försöka knäppa i dagsljus och lägga upp sen.
Cornelia blev iaf väldigt avundsjuk och vill också ha en mönstrad tapet säger hon. Men hon får vänta lite. Det var inte så länge sen vi gjorde hennes rum och det är ju jättemysigt, speciellt hennes rosa sovhörna som hon dessutom fått en tv till.







Hoppade över träningen idag pga att jag var iväg och tränade i måndags och så ska jag jobba sent både torsdag och fredag så jag kände att jag ville vara hemma med barnen. Tyvärr var jag så j-a sötsugen så jag smällde i mig knäckemackor med vitlöksost och två havrebollar istället för att vara nyttig =I Jaja man måste ju få äta lite gott ibland...

Ha en härlig kväll!!
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Matte

Fint!

2011-02-25 @ 19:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0