Lediga



Idag är jag och min ena prinsessa lediga. Vi gör ingenting förutom att slappa och pyssla.
Fick ett sms om att tapeterna fanns att hämta så ikväll ska Bellans rum bli färdigt!! =)

Mamma har bokat flygbiljetter till London idag så den 12 maj bär det av för några dagar med turistande och MYCKET shopping! Weehoo!! Kan knappt vänta!!

Igår kväll var jag och Linn på aerobics. Tränade mycket sånt när man var yngre och det gick ganska bra igår men man märker att man inte gjort det på ett tag. Brukar inte ha svårt med koorinationsförmågan men vissa grejer gick bara inte. Inga svåra rörelser alls men så fort jag skulle röra armarna tappade jag bort benen, haha! Men jag ska helt klart fortsätta med det så man blir nog bättre efter några gånger...

Nu ska jag och Isabelle gå upp och försöka rensa ut massa leksaker på deras rum. Ska nämligen hyra ett bord på en barnloppis i Brogården i mars. Perfekt tillfälle att försöka bli av med lite grejer och så har vi lovat barnen att vi ska göra nåt roligt för pengarna, typ lekrymden eller nåt.

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0