Målar!

Igår började jag och Jocke prata om att göra om i Isabelles rum. Hon har ju bebistapeter med ankor på i rummet, Visserligen jättesöta tycker jag fortfarande men som hon själv säger: "Mamma jag börjar bli för stor för anktapeter" =)
Så vi tänkte att eftersom vi inte har något direkt planerat i helgen så kör vi igång. Så ikväll spacklade Jocke och så började vi måla. Ljusrosa väggar och imorgon ska jag åka in till Norrtan och kolla efter en tapet till en fondvägg. Ny matta och en sänglampa har vi köpt också.
Om Isabelle själv fick välja så vill hon ha som fondvägg en stor bild på henne och Algot (hennes stora kärlek på dagis) när dom gifter sig =) Hihi så gulligt!! Hon är verkligen helt seriös när hon säger att hon och Algot ska gifta sig. För ett tag sedan hade hon t.o.m bestämt vilken dag och tid. =)

Så nu har vi att sysselsätta oss med iaf =) Förutom ridskola och simskola. Får se hur det går med Cornelia och ridningen den här gången.
Ringde barnmottagningen i veckan men dom tyckte vi kunde avvakta för det var vanligt med lite yrsel och så när barnen växer mycket. Men idag efter skolan var hon jättehängig och verkade ledsen och tyckte det var jobbigt att må illa hela tiden. Hon säger att hon mår illa varje dag i skolan. Får kanske ringa nästa vecka igen och försöka få en tid.

Nu är det -20 grader så vi får se om vattnet fryser igen =( Jocke och Ronny och har varit ner och fixat för att förhindra det och jag har fyllt upp vattendunkar för säkerhets skull. Orkar inte att det fryser!!

Nu ska jag kolla vem som åker ur Lets Dance!

Trevlig helg!!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0