Omotiverad idag!

Idag har jag slarvat =( Är så väldigt väldigt sugen på riktigt god mat och allt snask man kan!! Godis, chips, glass, you name it! Idag när jag kom hem luktade det pannkakor i huset och jag hade kunnat offra min ena arm för att få glufsa i mig det med massa grädde och sylt...! Men nej jag fick äta en burk snabbnudlar. Och jag har ätit havregrynsgröt till frukost OCH lunch i en vecka nu. Tycker det är helt okej iofs men vill ha mat!
Det är ju inte så att vi struntar i att äta middag, det brukar vi göra, det är bara dom senaste dagarna nu som det blivit lite slarv. Ungarna har fått äta rester och då har vi bara tagit något enkelt.
Iaf så har mitt slarv nog inte varit någon katastrof. Jag tog några kaffekolor på jobbet (sååå goda) och åt lite russin nu på kvällen. Och så struntade jag i crosstrainern fast jag borde gått. Men kände mig inte alls motiverad...

Igår var jag ju iaf på danspasset på Friskis och det var helt okej! Hade lite svårt att hänga med i alla rörelser så här i början så jag tröttade inte ut mig totalt men det blir bättre när man lärt sig. Kommer nog fortsätta med det passet.

I helgen blir det till att jobba. Känns som det var alldeles nyss jag jobbade helg. Tiden går så himla fort men det ska man väl vara glad för nu när våren snart är här :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0