Onsdag!

Den här veckan har jag och Linn provat på några pass på NTC. Igår var det Body combat vilket var ganska kul men blir nog roligare när man gått några gånger. Idag provade vi RPM (spinning) och det var TUNGT!!! Kommer ha sån träningsvärk i låren imorgon =) Men det är bara härligt, då känns det att man jobbat!

Igår fick jag en tid till kirurgen. Den 9 mars ska jag dit och ta bort knölen. En hel månad får man vänta =( Det värsta är att mitt hår är jätteslitet och jag skulle verkligen behöva klippa mig men jag vill inte göra det förräns den är borta eftersom den är öm.

Längtar så till helgen nu! Har fullt upp men kommer bli mysigt att få mycket tid med barnen. På fredag har vi bjudit Erin och Niklas på middag, blir trevligt =) 

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0