Syskonkärlek!

Imorse när jag skulle gå in till Isabelle för att väcka henne var sängen tom. Jag hittade henne liggandes i Cornelias säng. Så söta var dom, Cornelia låg och höll om Isabelle =)
Jag var bara tvungen att springa ner och hämta kameran men tyvärr så hade dom vaknat till när jag kom upp igen men jag knäppte ett kort ändå på mina nyvakna små sötnosar.



Bråkar gör dom ibland men syskonkärleken finns verkligen där, det märker man =) Cornelia kan verkligen vara gullig och snäll mot sin lillasyster =)

Iaf så var jag till läkaren idag. Hade hoppats på att dom skulle ta bort min knöl i nacken men när hon känt på den sa hon att den satt för nära ryggraden och därför vågade hon inte ta bort den själv. Så hon skulle skicka en remiss till kirurgen. Irriterande!!! Kunde hon inte ha tagit det beslutet redan förra gången jag var där så hade jag ju kunnat äta penecillinet medans jag väntade på tid hos kirurgen?? Nu kunde det ta flera veckor verkade det som... Grrrr!!! Det är bara att hoppas att den inte blir infekterad igen.

Eftersom barnen ändå var i skolan och på dagis passade jag på att hälsa på Cissi som var hemma med Ida. Vi spelade ett nytt tärningsspel och käkade lunch. Så mysigt att bara sitta där och snacka och dricka kaffe =)

Hem och göra middag, och sen blev det födelsedagsfika hos Carina och Ronny. Har blivit erbjuden fikabröd både där och hos Cissi men inte tagit en enda =)

Gick på crosstrainern och gjorde situps hemma framför teven ikväll. Imorgon blir det danspass på Friskis! Hoppas det är roligt!!

Imorgon blir det till att jobba hårt! Linn är sjuk och ingen kunde hoppa in så det är bara jag, Theresia och Micke där. Hoppas det är hyfsat lugnt med kunder då.

Nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa ut min bok =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0