Mina stora små tjejer!

Tänk vad mycket som hänt på 5 år!!


Cornelia i januari 2006


Nu min stora tjej som går i 1:a klass!!


Isabelle i januari 2006


Och nu min stora men ändå lilla busiga tjej!

Tänk om ytterligare 5 år då är Cornelia 12 år och Isabelle 10. Samtidigt som man saknar tiden då dom va så små, runda och mjuka så är det så otroligt kul att se dom utvecklas och hela tiden lära sig nya saker. Cornelia känns ju som en liten vuxen ibland =)
Jag längtar också tills dom är så stora så man kan prata vuxengrejer med dom, gå på stan och shoppa kläder, gå på bio och såna saker.
Men tiden går så fort så snart är man där och snart flyttar dom väl hemifrån och jag och Jocke får sitta här ensamma och undra vart tiden tog vägen!
Nej man måste passa på att njuta av barnen när dom är små! Och när man blir gammal får man förhoppningsvis gosa med några barnbarn =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0