Tillbaka från läkaren...

Är så deprimerad just nu...kommer hem från kirurgen med knölen kvar =( Dom ville att det skulle tas ett prov på den innan så att dom vet var det är för något. Och det måste jag göra på Karolinska!! Blir så trött!! Läkaren tog in en annan läkare också som klämde på den och han började snacka om att den iaf verkade godartad...men hallå!!! Är det någon j-a tumör eller?? Frågade efteråt vad det var men hon pratade bara om att det var en fettknöl men att det fanns olika typer och att det inte var farligt. Men då kanske man ska tänka på vad man säger!!
Var gråtfärdig när jag gick därifrån...har inte tid att springa till massa läkare! Nu får jag åka till Karolinska på tisdag när jag är ledig.
Så nu sitter jag hemma i soffan och tycker synd om mig själv. Känns jäkligt tråkigt att ha tagit en semesterdag för detta också.
Skitdag!!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0