4:e advent!

Oj jag uppdaterar visst inte så mycket som jag borde kanske. Ska försöka bättra mig där...
I tisdags var det iaf lucia på dagis och det var lika underbart och gulligt som vanligt! Isabelle hade ju innan sagt att hon inte ville vara med men det var hon och efteråt sprudlade hon av glädje och stolthet och sa hur roligt det hade varit =)



En lycklig och stolt tjej efteråt!


Isabelle med hennes två bästisar Smilla och Leia

På Cornelias luciatåg i måndags finns det tyvärr inga bra bilder eftersom min käre men ibland korkade man höll i kameran och på alla bilder står Cornelia gömd bakom lucian =(

På jobbet flyter allt på bra iaf tycker jag. Rätt kul att jobba nu med alla julgrupper som ska göras och att få plocka med alla fina julblommor. Kul när det är mycket att göra tycker jag! Förutom att chefen är stressad och hysterisk så känns det som att de flesta, både arbetskamrater och kunder, är lite extra glada =)

Igår var jag till ridskolan med Cornelia igen. Den här gången fick hon rida utan stigbyglar för att öva balansen. Duktig var hon men när hästen travade höll hon hårt i sadeln =) Man blir ju lite avundsjuk också, tycker ju själv att det är så himla kul att rida men det är ju säkert minst 15 år sen man gjorde det. Och så har jag ju blivit allergisk mot hästar också. Har inte märkt det så mycket förut men igår blev jag riktigt snorig och täppt i näsan när jag satt i ridhuset och det höll i sig hela kvällen sen. Trist men man får försöka komma ihåg att ta en tablett innan i fortsättningen.
På kvällen igår hade vi bjudit över Erin, Niklas, Leia, Lilly och lilla Liam på lite glöggfika. Det var riktigt mysigt och slutade självklart med att vi spelade buzz =) Så skönt med lugna hemmakvällar med goa människor istället för det eviga rännandet på krogen som vissa gör varje helg. Kul ibland visst, men jag är nog för gammal för det =)

Nu väntar julveckan! Ledig på tisdag som vanligt men mån, ons och tors jobbar jag till minst 18. Men nu ser jag verkligen fram emot julen, speciellt eftersom Camilla kommer på torsdag kväll =) Har köpt en julklapp till henne som jag tror hon kommer gilla!! Blev så nöjd med den =)

Just det, igår när vi var och handlade på Coop träffade vi på självaste Tomten! Barnen vart uppspelta och fnittriga och dom vågade faktiskt sätta sig i Tomtens knä så vi fick knäppa kort =)
Så avslutar med dom fina bilderna!







Fick leka lite ren och snögubbe också


Det var ju vi också tvugna att göra =)

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0