Måndag!

Idag blev en kall dag på jobbet. Jag och Theresia fick äran att inventera hela utemarknaden... Efter bara typ en kvart var mina händer stelfrusna så fick gå in och sätta på mig dubbla vantar. Men det var nog försent för sen frös jag bara mer och mer. Efter en och en halv timme hade jag typ ingen känsel i fingertopparna så gick in och värmde mig. Gjorde sjukt ont i fingrarna när känslen kom tillbaka. Och sen var det bara ut igen och fortsätta =(
Skönt när det var klart!

Efter jobbet tog jag mig ner på stan för att kolla in mellandagsrean. Vilken skit! Hittade ingenting kul!! Jo jag köpte ett par mjukisbyxor för 129:- och två par vantar men dom var inte på rea. Sen köpte jag julklapp till Micke och present till lilla Ebba som fyller 3 år idag.

Efter middagen åkte vi dit för att gratta henne. Fikade och hade trevligt med Robin och Sara medans barnen lekte.
När vi kom hem fixade vi belysningen i barnens dockskåp. Isabelle blev jätteglad och tyckte det blev så fint och det blev det verkligen. Dom fick ju en hel del lampor till skåpet i julklapp så det lös ju i alla rum =)
Cornelia sover över hos en kompis i natt så vi har Isabelle mellan oss i sängen.

Imorgon bär det iväg till Ikea. Skulle dit för att köpa en hylla till Cornelias rum och lite värmeljus men satt och kollade på deras hemsida och då ploppade det upp en massa saker som vi kom på att vi behöver.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0