Sjukstuga!

Vabbar idag då Cornelia är sjuk. Hon fick hög feber redan i lördags och sen har det gått upp och ner. Feber i söndags men feberfri i måndags så jag skickade henne till skolan igår eftersom dom skulle ha luciaträning. Men igår kväll vid middagen så blev hon jättehängig och då hade hon feber igen. Så idag tar vi en vilodag igen. Hon har ingen feber nu men har jobbig hosta och har nästan tappat rösten.
Så nu sitter mina små änglar och ritar i köket och jag tänkte att jag skulle uppdatera lite här. Tänkte väl passa på att städa också när man ändå bara är hemma.

Ikväll ska jag hem till Linn och spela Buzz =) Så jäkla kul spel!!
Jocke och jag har också köpt buzzrar och singstar mickar till vårt ps3. Så jag hoppas syrran kan komma hit någonting i jul så vi kan sjunga =)

På lördag ska jag på julgalan på Annexet med jobbet. Det blir roligt! Men det blir lugnt då jag ebjöd mig att köra. Så himla trist att altid få köra jämnt pga att man bor på landet och måste ta sig hem. Skulle ju vart gott med några glas vin...jaja man mår ju bättre dagen efter iaf =)

Nej nu tjatar barnen om att få spela på datorn så jag får väl låta dom göra det innan mina öron börjar brinna =)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0