1:a advent

Jaha så var denna helg snart till ända...trist! Det har varit en mysig helg iaf. Igår åkte jag in och storhandlade på dagen och var på ridskolan med Cornelia på eftermiddagen. Hon är så duktig Cornelia. Hon har inte ridit alls många gånger men det går jättebra för henne och hon tycker det är så kul! Hoppas hon får plats i en riktig grupp snart.
På kvällen kom Robin och Sara hit på middag. Det var hur trevligt som helst. Vi åt god mat och fikade och sen skulle Jocke visa Robin sitt nya Ps3 och då vart vi fast där till klockan 02:30. Satt och spelade olika spel och hade skitkul =)





Tv-spel på storbild =)

Imorse gick jag upp och började adventspynta på en gång då jag inte hunnit förbereda det. Fixade adventsstaken och satte upp stjärnor i fönstren. Barnen tyckte det var jättemysigt att få tända första ljuset.
Sen blev det bullbak med barnen. Båda hjälpte till med degen men sen skulle Cornelia på kalas så Isabelle hjälpte mig med baket.


Konstigt att det ska vara så svårt att slappna av när man bakar med barnen. Jag har liksom lite svårt för när dom gör "fel". Men idag försökte jag verkligen låta Isabelle vara med så mycket som möjligt och visst bullarna blev inte dom finaste men dom smakade godomligt och jag och barnen fick en mysig stund =)

Imorgon börjar en ny ganska händelselös vecka. Tråkigt!! Jobbar helg IGEN! Veckorna går så fort att det är läskigt! Men förhoppningsvis går även denna tråkiga vecka lika fort...
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0