Bästa helgen på länge =)

Den här helgen har varit helt fantastisk!! I fredags efter jobbet åkte jag hem till Cissi på tjejmiddag. Hur trevligt som helst med helgoa tjejer. Vi åt jättegod mat som Cissi och Malin hade slitit med och satt och pratade och skrattade.
Dagen efter vaknade och mådde jättedåligt. Kändes som jag var väldigt bakis med hade bara druckit några glas vin och en cider kvällen innan. Men det var bara att pallra sig upp och packa väskan för att åka till Västerås. Jocke var snäll och skjutsade mig till bussen och efter att ha sovit på den på vägen in till Danderyd så mådde jag lite bättre. Nina och Sara plockade upp mig och det var som vanligt lika roligt att träffa dom och skvallra lite.
När vi kom fram slängde vi in väskorna och kollade in rummet lite snabbt och gick ner på stan och shoppade. Jag köpte lite smink, skinnleggings, en kofta och ett linne.
Ganska mysig stad det lilla vi såg!
Tillbaka på rummet blev det modevisning av våra nya kläder =)

Gick iväg och åt på en restaurang i närheten. Det ingick i hotellpriset en tvårätters så det var kanon!

Sen satt vi på hotellrummet och snackade, drack, busade och flamsade tills vi gick till Blue moon bar. Ett helt okej ställe faktiskt! Bra musik, trevliga människor. Jag som egentligen inte gillar så värst mycket att gå ut på såna ställen hade jättekul! Men hur svårt blir det när man är ute med två partypinglor där humöret alltid är på topp? =)
Så himla roligt det är att festa med er tjejer, man kommer liksom tillbaka till den gamla goda tiden när man var 18 och var ute varje helg. Men nu är man 30 och då orkar man inte riktigt det. Då trivs man med sitt lugna trygga familjeliv men en sån här utekväll lite då och då sitter absolut inte fel =)
Tack snälla sötnosar för den här helgen, bättre 30-årspresent kunde jag inte fått!!

Vaknade imorse och mådde faktiskt helt okej. Och det var ju skönt för vi skulle ju åka hem. Min älskling var en ängel och hämtade mig i Stockholm.
Så nu har vi ätit tacos och ikväll blir det en lugn filmkväll. Tänkte kolla på Kommisarie Späck, hoppas den är rolig!

Just nu verkar det inte gå att ladda upp några bilder men det kommer senare!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0