Bra helg än så länge...

Igår kväll åkte vi över till Regina och Andreas. Vi hade ätit middag innan men när vi kom dit så bjöds det på smörgåstårta! Typiskt, men man måste ju passa på så det gick ner några bitar utav det med =) Jättegoda var dom! Mycket trevliga vänner där som vanligt men vi var trötta och åkte hem tidigt för att titta på Idol.

Idag var en ganska behaglig dag på jobbet. Mycket folk i butiken så tiden gick rätt fort. Det fanns inte så mycket att göra i butiken direkt så vi hade verkligen tid att ta hand om kunderna. Inför fars dag och med ett kupongerbjudande om orkidéer så blev det mycket inslagningar och sånt. Köpte själv med mig två orkideér hem. 3-stänglade för 99:- kan man ju inte motstå...hoppas jag får dom att överleva nu bara! Det där med skötsel av blommor är ju inte min starka sida...haha!
Linn hade bakat en smarrig after eight tårta som satt fint på lunchen. Tack för det =) 


Kom hem och möttes av Isabelles skratt, alltid härligt att höra. Hon och Jocke satt i badet och hade det mysigt =)

Carina kom över på ett glas vin ikväll, så vi satt och snacka om allt möjligt. Bli mycket prat om inredning och pyssel med henne, det är ju ett intresse vi delar. Hon är så duktig på allt pyssel, typ skriva, sy och fixa. Önskar att jag var lika duktig =)
Cornelia sover hos en kompis inatt och Jocke är också hos en kompis och sover troligtvis kvar där så Isabelle sover i vår säng inatt. Det är ju så mysigt! Nu ligger hon och tittar på Alladin i sängen och somnar säkert snart.
Jag ska väl hitta på nåt kul vid datorn eller kanske kolla på nån film men jag jobbar ju imorgon igen så det blir nog sängen ganska tidigt.

Isabelle ligger och myser i vår säng.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0