Bullmamma!

Idag har jag haft en mysig dag med mina två tjejer. Började dagen med att baka pepparkakor. Hade köpt två degar och tänkte att jag kunde hjälpa till men Cornelia och Isabelle tyckte det var så roligt så jag bakade bara en plåt och sen vågade jag inte ta någon mer deg. Till och med när degen var slut ville dom fortsätta. Som tur är hittade jag två tuber glasyr i skåpet så dom fick dekorera kakorna också. En varsin stor burk fick dom när allt var klart!






När Jocke kom hem från jobbet brummade jag och Cornelia till Norrtälje och handlade lite mer bakgrejer. Så efter middagen bakade jag saffransmuffins också =)



Så nu har jag gjort lite nytta inför advent iallafall!

Jocke är som vanligt hos Micke idag så jag har det lite lugnt och skönt för mig själv. Men saknar honom faktiskt lite...vi träffades ju knappt i helgen!

imorgon är jag ledig igen och då blir det förhoppningsvis mer bak!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0