Första kalasdagen avklarad!

Idag har vi firat! Började dagen med Ja må hon leva för Camilla och så fick hon en havreboll med ett ljus i =)  
Efter frukost satt vi och tittade på Johan Glans som vi har inspelat. Han är så sjukt rolig den killen, man skrattar så mycket trots att man sett den flera gånger förut.

Sen kom pappa hit och Isabelle fick paket. Dagens höjdpunkt för henne! Och såklart fick hon flera saker som stod på önskelistan, bl.a en sparkcykel, en servis och en Askungen-dräkt. Hon blev jätteglad!
Efter lite fika och prat så åkte alla hem. Jag och Isabelle åkte in och handlade till barnkalaset som ska vara imorgon. När vi åkte förbi kyrkan hade det hunnit bli mörkt och det var så fint med alla ljusen på gravarna. Jag får nog vara lycklig som inte har någon närstående som har gått bort så jag har inte någon grav att åka till. Men man kan ju passa på att tänka på alla andra människor som har någon att sakna, det kan nog inte vara så lätt alla gånger! Kram till alla er!


Lite bilder från dagen:


Isabelle med sin nya sparkcykel.




Mamma, Camilla, pappa och Cornelia


Jag provade Cornelias snygga scarf.


Jocke hade borstat håret dagen till ära ;)

Måste tipsa er om The last bounce som går ikväll på tv. Det är deras sista föreställning som gick i Globen i våras. Jag var där och dom var så bra!! Måste ses!! Tyvärr kan inte vi spela in hemma hos oss, hade gärna gjort det annars för den är värd att se fler gånger! Får väl hoppas att den släpps på dvd sen.

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0