Händelselösa dagar...

Har inte gjort något speciellt alls varken igår eller idag. Var ju ledig igår men tog det bara lugnt. Tvättade flera maskiner. Det är helt sjukt, jag tvättade helt rent i fredags när jag var hemma och ändå hade det hunnit blivit två helt fulla maskiner tills igår. Förstår inte hur det är möjligt...tur att jag ändå tycker att tvättningen är den minst tråkiga vardagssysslan iaf.

Köpte lite julklappar till barnen på nätet. Det blev två prinsessfilmer och en cd-skiva med musiken från flera disney-filmer. Det tror jag kommer bli uppskattat, har ju två prinsessfanatiker här hemma =)

Idag har jag bara jobbat. Är sjukt trött ni så ska gå och lägga mig, måste vara pigg i helgen för då blir det galej=)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0