Jahaja!

Har tänkt länge på att starta en blogg men har hela tiden struntat i det för jag har tänkt att vem i hela världen skulle bry sig om vad jag sysslar med om dagarna?? Men efter lite påtryckningar från min goa vän Cissi så har jag nu startat en blogg och den som vill får läsa, ni andra struntar helt enkelt i det. Om inte för annat så kan det ju vara kul att ha själv och kunna gå tillbaka och läsa.

Ja här hemma håller vi som vanligt på att göra om. Den här gången är det hallen och köket som målas om till vitt, äntligen! Har länge varit trött på den gulblommiga tapeten som suttit där. Vet inte varför i hela friden vi valde en blommig tapet för 6 år sedan men då tyckte vi att den var jättefin =)
Så idag har jag målat i flera timmar men tog en paus tidigare för att åka och hälsa på Cissi i hennes lilla stuga. Drack kaffe och lyssnade på hennes skönsång. Du är verkligen bäst på att sjunga sötnos, ryser i hela kroppen!!
Vi kom överens om att ge varandra en biosupé i 30-årspresent. Så då ska vi gå på bio någon kväll och äta en god middag ute. Så mysigt, det ser jag fram emot!

Jaha det här får väl räcka för denna gång. Lägger in en 2 år gammal bild eftersom jag hellre står bakom kameran än framför, får bli bättre där =)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0