Jobbhelgen över!

Imorse vaknade jag med en varm och gosig Isabelle bredvid mig! Tyvärr kunde vi inte ligga kvar så länge eftersom jag skulle åka till jobbet och lämna av bellan hos Jocke innan. Isabelle blev jättebesviken över att vi inte kunde ligga kvar i sängen och mysa och titta på barnprogram så jag lovade att vi skulle göra det på tisdag när vi är lediga.

Jobbet flöt på bra idag med. Alltid kul att jobba med Linnzingen och Tessan! =)

Blir en lugn kväll hemma idag med. Tänkte lägga mig i sängen snart och titta på Jurassic park 3. Längesen jag såg den. Har för mig att den inte är så bra men jag kan inte rå för att jag ändå tycker att det är lite häftigt med dinosaurierna =p Tycker att filmerna är otroligt bra gjorda, dom ser ju verkligen riktiga ut.

Imorgon börjar en ny härlig vecka! Iallafall helgen blir härlig. På fredag blir det tjejmiddag hos Cissi som fyller 30 och på lördag åker jag, Nina och Sara till Västerås för att bo på hotell en natt=) Ska bli skitmysigt! Inte så ofta man träffar mina hjärtan!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0