Onsdag!

Onsdag är verkligen veckans segaste dag! Jobbar mellan 9-18 och hälften av personalstyrkan är ledig. Tur iaf att jag får jobba med Piff och idag var även T på jobbet och då blir det lite roligare.
Var över på Rusta på lunchen för att köpa en tavelhylla och en rulle tapeter. Jag kom på idén att vi skulle tapetsera baksidan på vår lilla köksö nu när vi ändå håller på att måla om =) Jocke var förbi jobbet på hemvägen så då skickade jag med honom det jag hade handlat och när jag kom hem 2 timmar senare så hade målat klart allt (nästan, lite små hörnor kvar) OCH satt upp tapeten! Han kan han min man ibland =)

Så här fint blev det (tänk bort dom gröna köksluckorna i bakgrunden, dom ska förhoppningsvis snart bli vita)

Imorgon kommer min älskade syster hit och hälsar på! Hon fyller år på lördag och Isabelle fyller år på måndag så vi ska väl ha lite dubbelfirande =)
Isabelle kan knappt vänta på sin födelsedag. Hon blir 5 år nu och att fylla år är ju såå stort för henne. Man kan inte annat än bara njuta av att se sin dotter så lycklig (samtidigt som man ska trösta storasyster som blir avundsjuk och ledsen för att inte hon får några paket).



Avslutar kvällen med en bild på mina sötaste =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: regina

vad kul att du har börjat blogga =D jag läser så gärna!!

2010-11-04 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0