Snart helg!

En jobbdag kvar sen är det äntligen helg =)
Den här dagen har gått bra på jobbet. Fick lite varor som jag plockade upp och sen hjälpte jag Linn i växthuset. Det är kul då kan man stå och snacka och skoja lite samtidigt som man plockar, så går tiden lite snabbare.

Innan jobbet åkte jag ner på stan för att se om jag kunde hitta nån ny tröja till helgen, men hittade inget kul alls. Hade inte så mycket tid på mig så jag kunde iofs inte titta i alla affärer men jag köpte iaf ett halsband, hårspännen och två nya nagellack.

Imorgon blir det jobb igen, sen hem och byta om och åka till Cissi på tjejmiddag. Det ska bli så mysigt! Dricka lite vin och snacka skit, det är härligt det =)
Fast har lite dåligt samvete för att jag ska vara borta hela helgen men tänkte gottgöra barnen på måndag genom att baka pepparkakor. Är ledig då eftersom skolan har planeringsdag. Hoppas på att hinna baka även lussebullar och kanske något annat gott till julen, får se vad det blir!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0