Strömlös dag!

Nej det blev inget bak idag. Har haft strömavbrott till och från hela dagen pga något arbete här i närheten. och eftersom jag var tvungen att ha ugnen till baket så var det ingen ide att börja.

Cissi kom över på en kaffe så vi satt och spelade yatzy och pratade. Lika mysigt som alltid =)

Städade lite men på eftermiddagen satte jag mig tillsammans med barnen i soffan och spelade Ds. Haha vad ska man göra när man inte har ström så det varken går att titta på tv eller sätta på datorn?

Nu är iaf strömmen tillbaka helt sen ca 2 timmar så det är skönt.
Imorgon blir det jobb igen, dom här 4 lediga dagarna gick alltför snabbt =(

Cornelia berättade att på skolan hade 2 kompisar i hennes klass spytt idag!  Och nu börjar hon gnälla om att hon mår illa...men jag tror i och för sig att hon kan hitta på lite för vi pratade om att vi hoppades att hon inte skulle bli smittad. Hon har börjat allt mer att låtsas vara sjuk så hon ska få vara hemma. Och nu hoppas jag att hon låtsas för jag vill inte ha magsjuka i familjen!! Har flera kompisars familjer som jag vet har legat hemma i omgångar... Usch, vill inte!!! Håller tummarna...

Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0