Klantig idag =(

Imorse var jag nog lite trött för jag min klant glömde ta på mig stegräknaren. Så gick en hel dag utan att tjäna in ett enda steg =( Men nu har jag gått en timme på crosstrainern så jag tjänade in lite iaf. Men känns surt!!

Jobbet flöt på bra. Julpyntade framme vid kassorna. Hela jag var full av glitter... förberedde för planteringen av julgrupper. Lite orättvist det där, jag skulle också kunna tänka mig att stå ute på lagret, plantera och lyssna på radio i några timmar. Låter skönt =) Men det blir några andra som får göra det...
Fick nästa års schema och chefen hade lyssnat på mina önskemål så jag får sluta tidigare på onsdagar och börja tidigare på torsdagar istället =)

Ikväll är jag gräsänka igen. Jocke är borta mycket om kvällarna nu om man jämför med hur det varit förut. Men det är bara bra tycker jag, har ju tjatat på honom att åka och träffa kompisar lite oftare. Dels så tycker ju jag att det är skönt att få vara ensam ibland och dels så tycker jag att han ska bli bättre på att åka iväg och göra roliga saker.

Imorgon blir en lugn och skön dag. Cornelia är hostig så hon ska få vara hemma med mig och Isabelle så vi behöver inte ställa någon klocka. Så skönt!! Speciellt eftersom jag jobbade hela helgen så har jag inte haft sovmorgon sen förra helgen. Så hoppas att barnen sover läääänge =)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0