Vabbar idag!

Idag är jag hemma med Isabelle. Hon har hostat ganska mycket dom senaste veckorna och inatt hostade hon rätt mycket och kändes lite varm imorse så då tyckte jag att hon fick vara hemma och vila en dag. Så jag passar på att städa huset, det behövs verkligen! Byta alla sängkläder t.ex det var ett tag sen.
Skulle behöva gå ut och bära upp lite ved under tak också, idag tog det säkert en halvtimme innan jag fick fyr på brasan bara för att veden ligger under snön och blir blöt =( men man känner inte riktigt för att gå ut och plaska i blötsnön...

Hoppas på att Isabelle är pigg till kvällen för då är vi bjudna hem till Andreas och Regina för att fira Andreas som fyller år.

Nej nu kallar tvätten på mig...bäst att gå!


Isabelle och Cornelia tillsammans med kompisarna Ida Och My i tisdags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0