Måndag!

Helgen i Nynäs var väldigt lugn och skön! Vi fyndade lite kläder till barnen och jag hittade ett par skor till mig själv.
Kollade på en film på lördagseftermiddagen och sen kom Micke över och åt middag med oss på kvällen. Spelade spel satt och snackade.
På hemvägen igår stannade jag till i Haninge centrum för att handla en present till Linn. Mamma kom dit också och vi tog en fika. Blir så shoppingsugen när jag är i Haninge för det finns så mycket roliga affärer där som inte finns i lilla Norrtälje. Men eftersom jag hade barnen med mig så blev det ingen shopping alls till mig själv. Dom tycker liksom inte det är så roligt att springa i klädaffärer om det inte är till dom vi ska handla.

Idag var jag över till Linn på lunchen för att fira hennes 25-årsdag. Fick kaffe och tårta och jag tror hon blev nöjd med presenten, ett smyckesträd och en flaska bubbel.

Blev ingen träning igår och inte idag heller. Tror jag väntar tills stygnen är borta så man inte råkar slita upp något i onödan.

Fick paket från H&M idag också =) Det var mest Jocke som handlat (han har ju gått ner 20 kg nu så han behövde verkligen lite nya kläder) men jag köpte lite också. Två linnen och ett par shorts. Barnen fick lite tröjor också.

Lägger in bilder på barnen när dom poserar med sina nya kläder. Dom blir nog fotomodeller när dom blir stora, så som dom poserar haha =)





Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0