Sjuk liten tjej!

Isabelle är dålig igen! När hon inte vaknat vid kvart i tio i morse gick jag upp för att kolla så hon levde. Möttes av en nyvaken mycket trött liten tjej. Ville inte gå upp utan ligga kvar och titta på film. Gick upp igen vid halv elva för att kolla om hon inte ville äta frukost men då såg hon helt utslagen ut. Tog tempen men ingen feber. Hon hade däremot bajsat på sig lite och hon är väldigt lös i magen. Visste inte ens om själv att det kommit i byxan. Försökte få i henne lite kräm men hon orkade inte ens sätta sig upp i sängen utan ville bara sova sa hon. Så då fick hon göra det.
Det verkade hjälpa lite iaf. När hon vaknat ville hon gå upp på toa och sen komma ner och lägga sig i min säng. Där ligger hon nu och dricker saft som jag blandat i både socker och salt i. Vill fortfarande inte äta.
Jocke får vara hemma med henne imorgon med.

Jag får passa på att städa lite här hemma.
Hoppas bara att hon är frisk till helgen! Då ska Nina och Sara komma hit Jocke och barnen åka iväg till Micke över natten. Vore inte kul att ställa in eftersom det är så svårt att hitta helger som vi alla tre kan ses. Hoppas hoppas!!

Igår var jag iaf och tränade efter två veckors uppehåll pga knölen. Vilken Linn tog stygnen på i söndags och hon sa att hon aldrig sett så dåligt sydda stygn. Det tog en halvtimme att få bort dom för dom satt så hårt.
Iaf jag tränade ett medeljympa pass på 75 min. Och det var tungt!! Men kändes så bra efteråt! Sista låtarna på passet var verkligen intensiva men såååå bra musik! Skönt att komma igång igen =)

Ikväll ska jag in och jobba lite extra efter stängning. Vi ligger lite efter med allt inför kvällsyran på torsdag. Rätt skönt att jobba med inga kunder i butiken och så skulle Lotta bjuda på mat så det känns helt okej =)

Nu ska jag gå och göra lite nytta!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0