Sjukstuga idag!

Idag är jag hemma med Isabelle som har kräkts inatt. Hon vaknade vid 3-tiden och spydde. Fick komma ner till oss och där spydde hon en gång till lite senare men sen har det varit lugnt. Nu ligger hon i sängen och mår bättre men hon vill inte äta något.



Mådde själv lite illa inatt men jag tror det var mest psykiskt, man inbillar sig ju genast att man är kräksjuk bara för att nån annan är det...
Så det blir en dag med tvättning idag, vilket behövdes. Ska dock åka in till jobbet när Jocke kommer hem eftersom jag jobbar stängning ikväll. Så slipper någon annan stackare stänga på en fredag.

Igår kväll efter jobbet besökte jag Cissi i hennes nya lägenhet. Jättemysig liten 2:a, blir själv så sugen på att bo i Norrtälje. Inte i lägenhet iofs men bara det där att ha närhet till allt och inte vara beroende utav en bil hela tiden.
Fick träffa hennes nya karl också och han verkar vara en trevlig prick =)

Nej nu ska jag gå och hänga tvätt och slänga in en ny maskin...=)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0