Äntligen fredag!

Dagarna bara flyger iväg!! Men det är väl så när man inte gör så mycket annat än att jobba.
Äntligen fredag iaf!! Och ledig helg. Ikväll har vi ätit tacos och haft fredagsmys framför Let´s Dance. Och imorgon bitti ska det bli såå skönt att få sova ut. Hoppas barnen är snälla, men det brukar dom vara. Vi har det faktiskt himla bra med dom på så sätt. När dom vaknar på morgonen vill dom antingen att vi sätter på barnprogram på teven eller så leker dom snällt på övervåningen så får jag och Jocke sova ut. Ibland behöver vi inte gå upp förräns vid halv tio, då brukar dom vara lite hungriga och vill ha frukost. Men längre än så vill jag ändå inte sova, då försvinner ju halva dagen!

Imorgon hoppas jag på att vi ska städa lite hemma. Vi har så mycket skit ståendes inne som ska köras bort till tippen plus att alla julkartonger fortfarande står lite här och där. Dom ska upp i kattvinden imorgon!
På eftermiddagen blir det ridskolan med Cornelia och efter det ska vi fixa lite hemmabio! Jocke har hyrt film så vi tänkte sätta på den på projektorn och poppa popcorn och servera läsk och göra låtsas biobiljetter så ska vi ha biomys =) Det blir en liten överraskning till barnen! Hoppas dom gillar det.

På söndag har vi inte någonting planerat, får se vad vi hittar på.

Idag var jag och köpte träningskort på Friskis! Så nästa vecka har jag tänkt att börja. Blir nog core på onsdag och så vill jag gå på antingen spinning eller skivstång nån dag. Ska försöka trampa lite på crosstrainern hemma också men man får väl se vilken träningsvärk man kommer få =p
Ska bli skönt att komma igång, hoppas det håller i sig bara!

Nu är det nog dags att gå och knoppa snart!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0