Award



Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dom! :

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där ?

Jag minns fortfarande det krasande ljudet av backspeglar och annat som...
(Boken om Okej)

Vad var det senaste du såg på tv?
Drömmen om ett leende, tror jag det hette. Igår kväll i sängen.


Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n från vardagsrummet

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vid halv sex-tiden när jag kom hem från jobbet.

Vad har du på dig?
Grå mysbyxor, vit tröja och svart munkjacka.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Killers

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej inte flytta tror jag men gärna resa mera =) 



Nu ska Awarden skickas vidare. Till sju stycken bloggar/bloggerskor.
Varsågod:
 
www.linaslantliga.blogspot.com
www.frokenwass.blogg.se
www.linzipinzi.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0