Buzzador

Jag är medlem i Buzzador vilket betyder att man får hem varuprover för att testa och visa och berätta för vänner och bekanta och sen lämna in rapport om vad folk tyckte och så.
I förra veckan fick jag hem ett medel som heter Linicin och det är ett medel mot huvudlöss.
Nu har våra barn som tur är aldrig haft löss (peppar, peppar) men jag tyckte det verkade så bra. Det är tre olika flaskor: ett schampo och en lösning för att behandla löss och sen finns det även en spray för att förebygga löss.



Om någon vill titta och även testa ( kan användas på vuxna och barn över 2 år) så är ni välkomna att höra av er.
Jag tyckte att den förebyggande sprayen verkar kanon, då ska man spraya varje morgon vid sådana tillfällen där det går löss på t.ex skolan eller dagis.

Så hör gärna av er om ni är nyfikna och vill veta mer =)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0