Idag blir det stora staden =)

Känner mig riktigt trött idag fast jag sov till halv nio. Kom visserligen inte i säng förräns kl 1 igår men det brukar ju inte vara några problem. Vi var bortbjudna på middag hos Niklas och Erin igår. Mycket trevligt! Åt tacos och satt och pratade medans barnen lekte. Jag körde hem så jag drack inte så just därför är det extra konstigt att jag är så trött idag.
Men det är bara att ta sig i kragen för idag ska vi åka till Stockholm för att fira min pappa som fyller 60 nästa vecka. Vi börjar med lunch och bowling på Ballbreaker i frihmnen och sen åker vi hem till pappa och Pia och äter en god middag. Vi sover över också så slipper vi sitta och åka hem sent. Ska bli riktigt trevligt och barnen ser verkligen fram emot det också.

Så nu måste jag börja göra frukost och fixa iordning oss.
Ha en trevlig helg!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tanna

Tack ! Nyfiken på hur du hittade min blogg ? Står det på fejjan ?

kram Tanja

2011-01-09 @ 16:06:08
URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0