Kort arbetsdag...

Imorse var det upp med tuppen för att åka till jobbet och inventera. Det gick väldigt snabbt och smidigt i år tack vare att hyllorna är väldigt tomma. Vi var klara vid halv tio och då fick jag lov att åka hem för att ta hand om Isabelle som hade spytt på morgonen. Så kunde Jocke åka och jobba. Hon hade spytt några gånger innan jag kom hem men tack och lov kom det ingenting efter det. Hon låg i sängen och sov en stund och när hon vaknade var hon lite piggare. När jag skulle göra korv med bröd till lunch ville hon faktiskt ha och åt två korvar. Sen var hon lika pigg som alltid och lekte som vanligt.

Så nu är det bara hoppas att det bara var något tillfälligt och att ingen annan i familjen blir dåliga. Jag har verkligen inte tid att vara hemma från jobbet nu. På onsdag ska jag sitta med chefen och regionschefen och diskutera ommöbleringen i butiken och sen ska vi köra igång nästan på en gång. Det är ju en hel del som ska flyttas plus att det kommer droppa in en hel del varor under tiden och jag har en julutvärdering som ska göras och sidenbeställningar för hela året att göra före nästa måndag. Puh!!! Det är tur att man gillar att ha mycket att göra =)

Idag när jag var hemma satt jag och Cornelia och tittade igenom hela säsongen av Solsidan. Helt sjukt bra serie!! Cornelia satt till och med och tittade om på samma avsnitt flera gånger och blev arg när jag sa att det var nog =) 
Hoppas andra säsongen kommer snart.

Imorgon ska vi vara hemma igen och ta det lugnt. Skulle verkligen behöva städas här hemma men det står så mycket skit överallt så jag orkar inte ens börja. Hela vardagsrummet är fullt av sopsäckar och stora kartonger från i julas som behöver köras till tippen.
Man får väl slänga ut dom på altan så länge och ta hand om det i vår istället...
Känns som att man vill slänga ut julen snart också, kanske kan göra det imorgon fast att det är lite tidigt egentligen? Får väl höra med barnen så inte dom tycker det är allt för tråkigt...men dom känns rätt färdiga med julen också, finns ju liksom inget att se fram emot längre när alla julklappar är borta!

Nej nu blir det nog sängen snart för mig!

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: regina

såg att solsidan börjar snart igen, kanske tom på söndag kommer inte riktigt ihåg men såg att det är lagt på söndagar framöver iaf =D

2011-01-05 @ 19:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0