Laddad för mitt nya liv!!

Hade ingenting planerat för dagen men den vart fullspäckad ändå =)
Började med att städa klart köket och datarummet. Tog sen en dusch och åkte in till Norrtälje för att kolla efter träningskläder. När jag grävde fram mina gamla i garderoben kände jag inte riktigt för att ha dom... Jag kommer ju visserligen i dom fortfarande men det kan vara kul att köpa nytt fräscht så blir man ännu lite mer peppad att gå och träna! Dom gamla kan jag ha i reserv om man inte hinner tvätta. Det blev iaf ett par svarta byxor och två linnen varav ett på rea =)



Så nu är jag laddad!! =) Hade velat börja med ett spinningpass på tisdag men Liselotte som jag ska gå med (vill ha någon med iaf första gången så man vet vart man ska och så) jobbar sent då så vi får ta det nån anna dag. Men på onsdag blir det Core, hoppas det är kul. Det har jag aldrig provat.
Har köpt en anteckningsbok också som får bli min mat- och träningsdagbok. Där ska jag skriva allt jag äter under dagen och när jag tränat. Ska även fylla i min vikt och alla mått en gång i veckan tänkte jag.
Jaja nog om det!

När jag kom hem från Norrtälje var Johan här på besök och sen kom även Robin och Sara som även stannade på middag. Alltid lika trevligt! Vi blev bjudna till dom nästa lördag också.
Nu har dom åkt hem för en stund sen och vi har lagt barnen i sina sängar framför film. Ikväll blir det Solsidan igen =)
Och imorgon väntar jobbet!
Har varit en perfekt helg trots att vi inte hade något planerat, det är så det ska va =)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0