Ledig dag!

Ledig dag idag! Började med att sätta barnen framför datorn, sätta på Tiesto på hög volym och städa huset. Plockade och dammsög och tänkte till och med vara så duktig att moppa golvet men upptäckte att skurmedlet var slut, typiskt!
Struntade dock i att plocka bort julen, det får bli en annan dag.

Efter lunch klädde vi på oss och gick ut. Det var -15 grader men vi klädde på oss ordentligt så det kändes inte så kallt. Barnen lekte i snön och jag skottade fram ved.





I två timmar var vi ute, eller iallafall jag och Isabelle. Cornelia tröttnade efter nån timme och gick in.
Men Isabelle lekte med sin pinnbebis medans jag grävde fram veden och sen hjälpte hon mig att stapla upp den på verandan.

Idag ringde jag läkaren också och beställde en tid för att kolla upp min knöl som jag har bak i nacken. Jag har haft en knöl stor som en liten ärta där i många år (kan inte minnas när jag fick den) men nu har den blivit större och är öm så det är nog bäst att kolla vad det är. Får väl troligtvis skära bort den...usch!!
Brukar ju dra mig för att gå till läkaren annars, får ju lite panik över sprutor och så men det känns ändå bra att gå dit nu. Så på torsdag ska jag dit om jag får gå ifrån en stund från jobbet för chefen.

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0