Nytränad!

Idag prövade jag på ett Core pass på Friskis. Det var väl tyvärr inte riktigt som jag hoppats på. Magövningarna var visserligen jobbiga men det kändes som att dom tog en kvart och sen var resten ben och avslappning. Och musiken var rätt tråkig och alldeles för låg volym för min smak. Det är ju hög och bra musik som ger en all kraft att orka ta i lite extra!
Men som tur var så tappade jag inte träningslusten iaf =) Tvärtom så blev jag jättesugen på att testa danspasset som går efteråt och även spinningen och skivstång. Får se vad det blir nästa gång. Nästa vecka ska jag ju eventuellt skära bort knölen och då får man väl ta det lite lugnare om man har stygn i nacken.
Jag har iaf trampat på crosstrainern både i måndags och igår och gjort situps.
Och känner faktiskt att sötsuget inte är så illa heller. Visst blir man bra sugen ibland men så länge vi har frukt hemma så funkar det.

Nu sitter jag och tittar på Livet på BB på tv. Älskar sådana program! Så mycket härliga känslor =)

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0