Torsdag!

Jaha då var snart 4:e dagen avklarad utan något gottigott att äta! Känns som jag lever på havregrynsgröt och shakes, men det går rätt bra ändå. Står mig hyfsat bra om jag kompletterar med frukt också.
Men idag blev det lite jobbigt på jobbet när det dök upp en låda med kakor och godis till helgens tulpanfestival. Varje år får vi supergoda kolakex som är så j-a goda!! Men jag åt inte en enda trots att Linn stod och suktades och frågade om jag ville ha. Sen får vi också jättegoda sugkarameller som smakar kaffe men det kanske jag tar med mig några stycken hem som jag kan ha på lördag =) För på lördag tänker jag äta lite godis. Vill ha polkagrisar!!! Imorgon när det är dags för fredagsmys byter jag chipsen mot grönsaker och blandar en god dipp. Man måste ju få lite gott iaf och det är ju inte så att jag är överviktig eller så, vill ju bara bli av med lite överflödigt runt magen och bli lite hälsosammare.

Ska bli riktigt skönt med helg!!
På lördag blir det ridskolan med Cornelia som vanligt. Nu ska även hennes kompis Freya prova på på lördag så det blir trevligt med lite sällskap på läktaren utav Regina =)
Sen är vi bjudna på middag hos Robin och Sara på kvällen.
På söndag har vi nog inget planerat.

Puss & kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0