Inget bowlingproffs!

Hade en skitmysig dag och kväll igår. Vi åkte in till Ball breaker i frihamnen så vi var där till 12. Började med att käka lunch. Sen blev barnen lite rastlösa eftersom vi fick vänta nån timme på vår bowlingbana. Sen bowlade vi i två timmar. Jag, Camilla, Pia och Carro på en bana, Jocke, Micke, pappa och Gustav på en och så fick barnen en egen bana. För mig gick det hyfsat i början men ju längre det gick så kastade jag typ i rännan hela tiden så jag kom näst sist av alla vuxna  =( Pappa vann och det var ju bra eftersom det var hans dag!
Barnen var jätteduktiga. Dom tyckte det blev lite långtråkigt emellanåt men dom fick lite läsk att dricka och så lite pushningar från oss så tyckte dom nog att det var väldigt kul!


Jag och Isabelle


Cornelia och morfar




Jocke in action


Camilla satsar på strike?





Efter bowlingen åkte vi hem till pappa och Pia. Där skålade vi i champagne och gav presenter. Vi hade köpt en bok som pappa önskat sig och biljetter till Michael Jackson Tribute show på Annexet som jag och Camilla ska följa med på.
Sen åt vi trerätters middag som Pia fixat. Jättegott!!
Efter det spelade vi spel och umgicks, det var jättemysigt!




Min fina pappa =)





Vi sov över så vi kom hem idag. Då var det bara att gå ut och skotta så man kommer ut med bilen imorgon bitti. Men idag var det plusgrader så man tyckte det var riktigt varmt ute =)

På väg hem från Stockholm ringde jag akuten för att försöka få komma in och ta bort min knöl redan idag. Pappa tittade på den och han har haft likadana och dom är ofarliga men eftersom den är röd och öm så är den troligen infekterad och det skulle va så skönt att få bort den NU! Jag vill inte vänta tills torsdag. Till akuten fick jag inte komma utan dom tyckte jag skulle ringa vårdcentralen imorgon bitti och försöka få en tidigare tid, så det får jag väl göra då.

Puss & kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0