Härlig vårdag!

Idag har varit en sjukt härlig dag!! Redan vid 8-tiden imorse var det 5 plusgrader ute så efter att jag och Isabelle varit in och storhandlat och sen ätit lunch så gick vi ut i solen. Jag satt på en stol på altan och solade och Isabelle njöt av att leka ute. För första gången i år kunde hon gunga och leka i sandlådan =)
Har sett både fjärilar, getingar, flugor och en nyckelpiga! Ahhh, våren är på väg!! =)









I helgen måste jag nog ta och rota igenom klädkartongerna i förrådet efter vårjackor och skor. Kanske inte kommer behöva användas riktigt än men det är bra att veta vad som finns och vad som behöver köpas nytt. Barnen har ju växt så det knakat senaste året =)
Nästa helg har jag bestämt mig för att ta barnen och åka och hälsa på Camilla i Nynäs. Då ska jag passa på att kolla in barnklädesförmedlingen där. Där finns det massor av kläder!


Gjorde en liten operation på mig själv idag också...petade hål på knölen i nacken och jag ska inte berätta hur äckligt det var men nu känns det skönt!! Det värsta är borta och nu har jag kompresser på med alsolsprit som förhoppningsvis ska få ut lite till och så ska jag se till att hålla det rent tills jag ska till läkaren nästa torsdag.
Men så otroligt skönt att ha fått ut det värsta!!

Nu ska jag gå och nanna kudden och jag hoppas på att sova gott efter så mycket frisk härlig vårluft!

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0