Ny vecka!

Tillbaka till jobbet idag efter en härlig helg! Lördag och söndag var verkligen slappardagar. Pappa och Pia kom på besök i lördags och fikade. Sen åkte jag, Camilla och Cornelia till ridskolan. Cornelia tyckte verkligen att det var jättekul att moster ville följa med, hon var så stolt att visa hur duktig hon är =) Hon var lycklig också för hon fick den hästen hon har spanat in länge. Den största såklart, hon är inte rädd inte =)
På kvällen lämnade jag och Jocke Camilla med barnen hemma och åkte till Norrtälje för att äta på restaurang. Jocke bjöd =) Vi åt på Åtellet, jättemysigt!!
Åkte hem lagom till melodifestivalen. Dålig Andra chansen, tycker jag! Röstade på Loreen, men hon åkte ju ut...

I söndags åkte Camilla och Filip hem, Jocke och barnen åkte till lekrymden på kalas och jag fick lite egentid hemma! Passade på att sätta på Tiesto på hög volym och trampa på crosstrainern. Vilken energi man får till bra musik!! Jag var helt slut efteråt!
På eftermiddagen började vi flytta om i förråden på övervåningen och sen slappa i soffan på kvällen.

Tillbaka på jobbet idag kändes det som kaos!! Jag har fått så mycket varor så jag vet inte vart jag ska börja!! Har typ 15-20 pallar varor som ska upp dom närmsta veckorna. Hoppas man kan få lite hjälp iaf. Tur att vädret är bra så man kan jobba ute utan att frysa ihjäl.

Snart ska jag iväg och träna aerobics. Så himla kul!!
Sen får jag ta det lite lugnt med träningen nån vecka för på onsdag ska jag äntligen ta bort knölen i nacken!! På tiden!! Den gör inte lika ont längre som förut men den är lite öm och känns liksom som att den är ivägen hela tiden...

Dags att byta om snart!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0