Provat Afro

Har kommit hem för en liten stund sedan. Fick ett litet infall att jag ville prova på afro på Ntc. Så jag kolla med Linn om hon ville med och det ville hon. Och det var jättekul!! Trodde det skulle vara svårt och att man var tvungen att va duktig på att dansa men det var inte alls svårt. Kändes inte fånigt heller som jag trodde. Så det lutar mer och mer åt att jag köper kort på Norrtälje träningscenter nästa gång istället för Friskis. Det är dyrare visst, men helt klart värt det! Hela känslan och stämningen på Ntc är så mycket mysigare än på Friskis där det alltid kryllar av folk, ingen hälsar på en när man kommer och ingen känner igen en. Och så tycker jag att Friskis är lite för mycket tantjympa...kan inte hjälpa det men jag blir mycket mer peppad när ledaren är ung och fräsch istället för en 50-årig tant =p typ...

Och så har jag lånad en tränings dvd med pilates utav Linn. Har aldrig provat men det ska tydligen va jobbigt. Kan ju vara bra att sätta på hemma ibland.



Snart kommer Jocke hem från en promenad och då ska vi äta semlor eftersom det är semmeldagen =)

Önska mig lycka till imorgon, då ska den förbannade knölen bort!! =) Yeeey!!

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0